У рамках міжнародного проєкту Youth Media Sharks: Media Literacy Upskilling, що впроваджується організаціями Center for Euroinitiatives та Associação My Madeira Island за підтримки програми “Еразмус+” Європейського Союзу, студентка спеціальності 072 “Фінанси, банківська справа та страхування”, Лілія Деркач, взяла участь у заходах з підвищення та популяризації медіаграмотності.
Проєкт розпочався 27 серпня у Молодіжному центрі “Романтика” м. Суми одноденним тренінгом щодо обговорення наслідків дезінформації, фейкових новин та пропаганди, та продовжився подальшим аналізом місцевих ЗМІ та зустріччю зі стейкхолдерами, що сприяло пошуку найкращих рішень щодо проблематики споживання інформації українською молоддю. У результаті була сформована група молодих людей, яка здійснила навчальний візит до Португалії. Так з 19 по 30 листопада була проведена низка воркшопів в освітніх закладах острова Мадейра щодо популяризації медіаосвіти, а також розроблено модернізовані інструкції з медійної та інформаційної грамотності за результатами проєкту.
“Це був незабутній досвід, який дозволив нам не лише поділитися знаннями з медіаграмотності з іншими, що однозначно сприяло зміцненню міжнародної співпраці, а й водночас перевірити та значно покращити власні навички”, – говорить Лілія.