Кафедра фінансових технологій і підприємництва
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету
Пошук
Close this search box.

Про ціннісну пропозицію, CRM-систему та особливості політики продажів від практикуючих експертів!

12.10.2021 року в рамках дисципліни «Підприємництво та цифрові бізнес-комунікації» (викладачі: Гуменна Ю.Г., Самойлікова А.В., Кобушко І.М.) студенти прийняли участь в серії вебінарів «Анатомія змін: Новий погляд. PRO продажі», організованих за підтримки компанії «Бітрікс24». 

На прикладі практичних кейсів експерти з платформи Merezha, консалтингової компанії «Формули продажів», компанії «Бітрікс24» та «Creators Media Group» ділились власним досвідом роботи в бізнесі, зокрема в розрізі таких аспектів:

  • ціннісна пропозиція при формуванні бізнес-моделі;
  • ключові системи, що впорядкують відділ продажів;
  • фактори успіху та невдач при впровадженні CRM-системи в підприємницькій діяльності;
  • бар’єри, що заважають винаймати кращих продавців на ринку.

В заході прийняли участь студенти-бакалаври 1 курсу, які навчаються в групах Ф-11/1оп, Ф-11/2дм, БС-11 (спеціальність 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»), ПТБ-11/2бфк (спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»), ОП-11 (спеціальність 071 «Облік і оподаткування»), МК-11 (спеціальність 075 «Маркетинг»), Е-11/1е (спеціальність 051 «Економіка»), МЕ-11 (спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини»). 

Дякуємо експертам-спікерам серії вебінарів «Анатомія змін: Новий погляд. PRO продажі» за інформативний захід та професійні поради для учасників даного проекту!