02 травня 2024 року в рамках вивчення дисципліни «Банківський маркетинг» (викладач – викладач-стажист Олександра Тверезовська) відбулося практико-орієнтоване заняття з теми «Особливості маркетингової стратегії банку на ринках B2B та B2C» для студентів спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» з Лойко Єлізаветою – маркетологом Юг-Нафтогаз геологія, аспіранткою Київського столичного університету імені Бориса Грінченко, експертом НАЗЯВО.
До заходу були долучені студенти гр. БС-11, БС-11-2 ОП «Банківська справа», а також студенти гр. БС-21, БС-31, Ф-31. Під час зустрічі студенти отримали ґрунтовні практичні знання про особливості та відмінності між маркетингом на ринку B2B та ринку B2C, включаючи різні підходи до сегментування ринку, комунікації та продажу; розглянули методи аналізу потреб та поведінки клієнтів на ринках B2B та B2C, щоб розробляти ефективні стратегії привертання та утримання клієнтів; а також дослідили, як адаптувати продукти та послуги банку для потреб різних типів клієнтів, включаючи корпоративних клієнтів та споживачів.