22 травня 2023 р. доцент кафедри фінансових технологій і підприємництва Похилько С.В. провела онлайн-заняття з дисципліни «Електронна комерція» за темою “Бізнес-моделі та концепції електронної комерції. Роз’яснення бізнес-моделі афілійованого маркетингу та підписки » для студентів груп ПТЛ.м-21, ЕН-02/2ф, ЕН-02/4ф-1,ПТБ-11/1пе,ПТБ-11/1пе-2, ПТБ-11/2бфк, ПТБ-11/2бфк-2, ЕН-02/1е.
Практикуючий фахівець В. Денисова, інженер з технічної підтримки в Onfleet та власниця інтернет-магазину приєдналася до онлайн-класу. Onfleet — це надійне рішення доставки «останньої милі» для тисяч компаній у десятках галузей, зокрема харчових продуктів, роздрібної торгівлі, електронної комерції, меблів, фармацевтики тощо. В минулому випускниця The Management Institute of Canada (MIC) MBA Management, спікер зупинилася спочатку на актуальних конструкторах (CMS) та маркетплейсах для побудови сайту WordPress, Shopify, Wix, Rozetka, OLX, Prom та наголосила на важливих складових е-комерції, таких як просування з використанням пошукової оптимізації SEO, реклама та аналітика Google Adwords, Google Analytics, Facebook, Instagram. Студенти мали можливість розглянути крок за кроком всі етапи побудови сайте e-commerce. Потім пані Вікторія перейшла до теми Бізнес-моделі та концепції електронної комерції. Роз’яснення бізнес-моделі афілійованого маркетингу та моделі підписки, аналізуючи стаді кейс Onfleet та порівнюючи бізнес-модель даного підприємства з іншими існуючими моделями.
© 1996 – 2024 Кафедра фінансів, банківської справи та страхування