Інструменти В2В маркетингу широко використовуються при комерціалізації технологій. Даних інструментів доволі багато. Згідно світових досліджень, найбільш ефективним видом контенту в В2В маркетингу на сьогодні стає відео.
Тож 23 листопада 2021 р. студенти 2 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітні програми «Електронний бізнес, фінанси та комунікації» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», групи ЕН-01/1пе, ЕН-01/2бфк, ЕН-01/3пе-1, ЕН-01/4бфк-1 в межах дисципліни «Комерціалізація технологій», тема заняття «Трансфер технологій» (викладач Людмила ЗАХАРКІНА) долучилися до онлайн воркшопу «Відео-контент як інструмент B2B маркетингу. Практичні кейси», де спеціалісти з Rubarb digital (Родіон ГОНЧАРОВ та Марія РУБЦОВА) детально представили можливості та різні аспекти в створенні відео-роликів для промислових та хайтек секторів. Захід проведено Асоціацією підприємств промислової автоматизації України (АППАУ).
Тепер наші студенти знають всі типи відео для комерціалізації технологій промисловими та хайтек секторами: рекламне, іміджеве, відео-кейси та експлейнери. Та чітко орієнтуються для яких цілей потрібен той чи інший відеоконтент.
Дякуємо АППАУ та спікерам з Rubarb digital (Родіону ГОНЧАРОВУ та Марії РУБЦОВІЙ) за чудовий воркшоп та багато цікавої інформації!