Кафедра фінансових технологій і підприємництва
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету
Пошук
Close this search box.

«Комунікативна стратегія: людина як бренд, професійне резюме, побудова успішної репутації»

12 грудня 2021 р. студенти 1 курсу спеціальності 076 «Підприємництво торгівля та біржова діяльність», освітньої  магістерської  програми «Підприємництво, торгівля та логістика», група ПТЛ.м-11 в межах дисципліни «Бізнес комунікації», тема заняття «Комунікаційні інструменти успішної репутації» (викладач к.е.н., доцент Касьяненко Т.В.)  презентували свої професійні резюме та сертифікати про опанований онлайн курс в рамках неформальної освіти «Комунікаційні інструменти для побудови репутації» на платформі Рrometheus та поспілкуватися з питань:

  • власної репутації (починаючи з правильного резюме, розміщення інформації про свій професійний досвід у соціальних мережах та просування свого профілю);
  • просування послуг, товарів чи соціально важливих повідомлень (визначення цільових груп та їх потреб, креативність);
  • успішної побудови репутації організації та компанії (створення комунікаційних планів та стратегій, оцінка успішності).