28 березня 2012 року в рамках спільного проекту кафедри банківської справи ДВНЗ «УАБС НБУ» та ПАТ КБ СФ «ПриватБанк» – Школа юного банкіра «Фінансовий успіх», на базі Навчально-тренувального банку ДВНЗ «УАБС НБУ» зі школярами 5 – 6 класів проведено тренінг на тему: «». Тренінг підготовлено та проведено співробітниками ПАТ КБ СФ «ПриватБанк» та викладачами і співробітниками кафедри банківської справи ДВНЗ «УАБС НБУ».
Мета тренінгу: ознайомити учасників з можливостями реклами.
Основні питання які розглянуто учасниками тренінгу:
Що таке реклама? Мета реклами для банку? Чи потрібна реклама для банку? Яка реклама більш прийнятна для споживачів банківських продуктів? Які можливості надає реклама? Які інформаційні простори містять елементи реклами?