Кафедра фінансових технологій і підприємництва
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету
Пошук
Close this search box.

Продовжується участь кафедри банківської справи у тижні географії та економіки для школярів м. Суми

13-14 березня 2013 року в рамках проекту ДВНЗ “Українська академія банківської справи Національного банку України” та Інформаційно-методичного центру Управління освіти і науки Сумської міської ради викладачі кафедри банківської справи к.е.н., асистент Буряк А.В. та к.е.н., старший викладач Кривич Я.М. для учнів Сумської спеціалізованої школи I–III ступенів №9 (11 клас) та Сумської ЗОШ І–ІІІ ступенів №12 (9 клас) провели лекції на теми: «Визначення сутності електронних грошей» та «Реклама як засіб просування товару».

В межах цих виступів були висвітлені питання:

  1. Зміст електронних грошей та їх види.
  2. Сучасні системи електронних розрахунків: огляд та основні можливості.
  3. Перспективи використання систем електронних грошей в Україні, їх нормативне регулювання.
  4. Сутність реклами як інструменту маркетингу.
  5. Різновиди реклами.
  6. Роль та значення реклами в межах політики просування товару.

Наприкінці лекцій відбулося активне обговорення найближчих перспектив застосування електронних грошей громадянами України та тенденцій розвитку на ринку рекламних послуг в Україні.