22 квітня 2014 року в рамках співпраці кафедри банківської справи з Сумським регіональним управлінням АТ «УкрСиббанк» відбулося підсумкове заняття на тему «Правила успішних комунікацій банківських працівників».
Під час проведення практичного семінару керуючий групою відділень АТ «УкрСиббанк» Горбенко В.В. зазначив, що для ефективного здійснення комунікацій менеджер банку повинен знати основні правила введення бесіди, володіти практичними прийомами спілкування та бути хорошим співрозмовником.
Cтуденти академії визнали відсутність належного практичного досвіду через брак спілкування з практикуючими банкірами та консультування з фахівцями-експертами банків. Тому було прийнято рішення на наступному етапі проекту допомогти студентам оволодіти прийомами успішних комунікацій при продажу банківських продуктів.
На протязі травня 2014 р. студенти груп БС-11, БС-12 матимуть можливість попрактикуватись у спілкуванні з потенційними клієнтами банку. Ці практичні заняття будуть проходити в новому навчально-тренувальному call-center кафедри банківської справи, що розміщений в ауд.107 бібліотеки академії.
Відкриття навчально-тренувального call-center відбудеться 28 квітня 2014 р. за участю директора Сумського регіонального управління АТ «УкрСиббанк» Д.Д. Грозава та завідуючого кафедрою банківської справи, професора Васильєвої Т.А.
Інформацію підготувала
доцент кафедри банківської справи
Л.Ю. Сисоєва