Промисловий зразок чи об’єкт авторського права, а може торговельна марка? У яких випадках оформлення права на який саме об’єкт інтелектуальної власності є доцільнішим та оптимальнішим заради максимізація прибутку для бізнесу. Про все це дізналися наші студенти на практико-орієнтованому занятті.
Так 17 жовтня 2022 р. студенти 2 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», освітні програми «Електронний бізнес, фінанси та комунікації» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», групи ПТБ-11/1пе, ПТБ-11/1пе-2, ПТБ-11/2бфк, в межах дисципліни «Комерціалізація технологій», тема заняття «Об’єкти права інтелектуальної власності» (викладач Людмила Захаркіна) долучилися до вебінару «Дизайни: інструменти захисту та максимізації прибутку для бізнесу» та розглянули питання:
1) як ідентифікувати дизайни та закріпити їх за бізнесом;
2) як захистити дизайни продуктів, сервісів та оптимізувати часові та інші бізнес-ресурси;
3) промислові зразки чи авторське право: який спосіб краще обрати;
4) як побудувати IP портфоліо, яке не тільки захистить від конкурентів, а й максимізує прибуток.
Вебінар провела Катерина Мороз, старша ІР юристка, керівниця Практик управління брендами, дизайнами та авторськими правами IPSTYLE, яка поділилася практичним досвідом та цікавими інсайтами.