Кафедра фінансових технологій і підприємництва
Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету
Пошук
Close this search box.

Кафедра банківської справи презентує новий навчальний посібник «Маркетинг у банку»

Кафедра банківської справи презентує новий навчальний посібник «Маркетинг у банку», який вийшов друком у січні 2014 року за загальною редакцією д.е.н. професора кафедри банківської справи Т.А. Васильєвої.

Навчальний посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України для використання в навчальному процесі, що підтверджено наданим грифом (лист №1/11-7599 від 25.04.2013).

У навчальному посібнику висвітлені теоретичні питання та практичні завдання відповідно до програми дисципліни “Маркетинг у банку” для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр” спеціальності 8.03050802 “Банківська справа”.

Послідовно розкривається сутність складових елементів комплексу маркетингової діяльності сучасного банку та їх впровадження у взаємозв’язку із загальною системою менеджменту банку.

Призначений для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, працівни¬ків банківської та фінансової сфер. Може бути корисним для слухачів бізнес-шкіл і курсів підвищення кваліфікації, а також для всіх тих, хто цікавиться питаннями ма¬ркетингу в банківських установах.

Інформацію підготувала
професор кафедри банківської справи
Т.А. Васильєва